Jagen en vluchtenFysieke vorm

Er zijn 45 opdrachten gevonden met dit trefwoord.

  • Overtuigend? Aflevering S24E08

    Op basis van hun positie in de groep, krijgen de kandidaten speeltijd. In een lasergame-spel mag ieder van hen mag een opdracht uitvoeren voor geld of jokers. De meest vertrouwde persoon heeft daarna het laatste woord.

  • Vuurproef Aflevering S23E08

    De groep gaat lasergamen tegen vier onbekenden. Die hebben informatie bij zich, waarmee kooien met geld geopend kunnen worden voordat die in brand vliegen.

  • Padvinders Aflevering S23E04

    In een groot doolhof moeten kandidaten één voor één geld verzamelen. Maar er loopt een vijand rond en het doolhof verandert continu.

  • Stalen zenuwen Aflevering S23E02

    De kandidaten moeten stenen verzamelen, die met een machine in balletjes veranderen. Die moeten trappen op gesjouwd worden naar geldkokers. Intussen probeert Sarah haar terugkomst te verdienen met een zenuwspiraal die de anderen onder stroom zet.

  • Afrekenen Aflevering S22E09

    De kandidaten gaan omstebeurt shoppen in een supermarkt, met een gezamenlijk lijstje. Elk product levert geld op. Vakkenvullers kunnen hen echter uitschieten met laserguns.

  • In het verschiet Aflevering S22E06

    Drie kandidaten zoeken sleutels, openen kistjes met pijlen en vuren die met een boog af richting een speedboat. De anderen plukken ze uit het water, zoeken in een bunker naar gezonken kistjes en openen die met de codes op de pijlen.

  • Onder druk zetten Aflevering S21E06

    De kandidaten kunnen elkaar uitschakelen en geld verdienen. Als ze genoeg verdienen, hoeft de laatste overblijver met twee anderen geen scherm te zien.

  • De dans ontspringen Aflevering S21E02

    In een spookachtige setting moeten de kandidaten zonder geluid te maken, de juiste kistjes met geld openen. De andere kistjes zijn muziekdoosjes die bewaakt worden door blinde, gewapende ballerina's.

  • Vriend of vijand Aflevering S21E01

    De groep moet cijfercodes met kistjes combineren om geld te vinden in een groot lasergame-veld. Rik bewaart een zwaar dilemma voor het eind van de opdracht.

  • Onvoorspelbaar (deel 2) Aflevering S20bE06

    De jacht op Nikkie en Tygo gaat verder. Op Elba liggen geld en aanwijzingen verstopt rondom de haven. Intussen probeert het duo zichzelf op tijd te bevrijden door hun kettingen door te zagen.

  • Onvoorspelbaar (deel 1) Aflevering S20bE05

    Vier kandidaten moeten de andere twee zien te vinden. Daarvoor krijgen ze geld, een auto, cryptische aanwijzingen en maar liefst 24 uur de tijd.

  • Meeslepend Aflevering S20bE02

    Duo's leggen een parcours af waar zich boobytraps en sluipschutters bevinden. Elk duo kan de kist een stuk verder schuiven en vullen met jokers en geld. Als de kist de finish bereikt, is de inhoud voor de groep.

  • Mol laser Aflevering S20E07

    De kandidaten spelen duels met lasergamen, tegen de mol. Er zijn lampjes die ze van kleur kunnen laten veranderen. Groene lampjes leveren 100 euro op, rode kosten 100 euro. Het bedrag van de mol telt uiteindelijk niet mee.

  • In het vizier Aflevering S19E08

    Met een drone kunnen de kandidaten een droge vlakte verkennen. Ze moeten daar geldbedragen ophalen, maar tegenstanders crossen rond op motoren om hen te dwarsbomen.

  • Tijd is geld Aflevering S18E03

    De kandidaten rijden in vijf waardevolle auto's door een bergachtig dorpje. Als ze een kwartier rijden zonder ingesloten te worden door rode auto's, verdienen ze geld voor de pot.

  • Fort Rock Aflevering S17E08

    De kandidaten moeten door een veld sluipen naar een vlag met vrijstelling, zonder door de anderen gespot te worden.

  • Pendleton round-up Aflevering S17E04

    In een rodeo-arena moeten de kandidaten ieder een parcours afleggen, een lasso meepakken en de overkant halen voordat ze door een cowboy of cowgirl te paard gevangen worden met een lasso. De laatste kandidaat mag de verzamelde lasso's meenemen om zo hun waarde te verdubbelen.

  • Pretpark Aflevering S17E02

    's Nachts op een verlaten kermis worden de attracties bewaakt door drie man met laserguns. De kandidaten proberen ieder een attractie te bereiken en stiekem een ritje te maken. Elke attractie is geld waard, als de kandidaat ook het startpunt weer bereikt.

  • Verlaten resort Aflevering S16E07

    In een verlaten resort liggen de koffers verstopt van alle kandidaten. Omstebeurt mogen ze op pad terwijl de anderen op camera's in de control room meekijken. Maar wie door de picolo's betrapt wordt, ligt uit het spel.

  • Ondiep water Aflevering S16E04

    Verspreid over ondiep water liggen 23 kokers met of zonder (min)geld. De kokers hebben cijfercodes en een lijst geeft aan, welke kokers met een kayak gehaald moeten worden. Maar er schuilt gevaar onder het water...

  • Laser Aflevering S16E03

    Bij een oud kasteel is een hindernisbaan opgebouwd waar 's nachts lasergame wordt gespeeld met schutters en gewapende drones. De groep verdeelt 1500 euro over de kandidaten en moet zoveel mogelijk naar de overkant brengen. Wie weet een verdubbelaar mee te pakken?

  • Theefabriek Aflevering S15E08

    In een verlaten theefabriek staan vele fotocamera's opgesteld die elk volgens hun eigen ritme periodiek een foto maken. Elke kandidaat krijgt tien minuten om ongezien vijf enveloppes te verzamelen waarin per speler in totaal 500 euro zit. Wie dat ongezien binnen brengt, verdient dat bedrag voor de pot.

  • Laser opdracht Aflevering S15E03

    De kandidaten gaan lasergamen in een donkere loods vol oude tuktuks en vrachtwagens. In duo's moeten ze enveloppes geld uit de tuktuks halen en naar een eindstreep brengen zonder uitgeschakeld te worden door scherpschutters en boobytraps.

  • Wanted Aflevering S14E08

    Freek heeft een vrijstelling maar moet deze verdedigen. Hij moet ongezien Art weten te vinden in een schitterend stadje. Als de anderen binnen één minuut na hem ook bij Art zijn, verliest hij zijn vrijstelling en verdient de groep 2500 euro. Maar de groep weet niet alles...

  • Speedbootjes Aflevering S14E05

    In de haven van Hongkong vragen de kandidaten in twee boten rond. Er zijn twee andere boten met jagers die hen proberen af te schieten. Achterop die bootjes staan codes die de kandidaten moeten achterhalen. Als ze na een kwartier de code kennen en nog in het spel zijn, verdienen ze geld.

  • Helikopter-jacht Aflevering S13E07

    Daniël moet zijn vrijstelling verdedigen door vanuit een helikopter de anderen neer te schieten. De anderen moeten vier stukjes topito naar de andere kant van het speelveld brengen. Als dat lukt, verliest Daniël zijn vrijstelling en verdient de groep 2000 euro.

  • Minedumps Aflevering S13E02

    Op een grote vlakte staan negen vlaggen met geld. De kandidaten mogen die vanuit een centrale tent proberen te gaan halen, zonder afgeschoten te worden door twee teams met paintball guns. In de tent is op een scherm de precieze positie van aanvallers, kandidaten en geld te zien.

  • Labyrinth Aflevering S12E08

    Middenin een doolhof liggen enveloppes met geld. De kandidaten moeten die enveloppes naar buiten brengen zonder getikt te worden. Via een beeldscherm kan van bovenaf geobserveerd worden om elkaar te helpen.

  • Het licht Aflevering S12E06

    Rond een verlaten mijn moeten tien grote lampen op zes aggregaten aangesloten worden. Dat moet echter op de juiste manier gebeuren en intussen kunnen de kandidaten afgeschoten worden door sluipschutters.

  • Western-dorp Aflevering S12E05

    De kandidaten spelen steeds één tegen één. In een westerndorp vinden ze kisten met drie keuzes: Hun tegenstander verzwakken, geld pakken of jokers. De anderen zijn sluipschutter en kunnen een speler in één keer uitschakelen.

  • De brug Aflevering S12E01

    Drie kandidaten moeten hun vrijstelling verdedigen door te paintballen op een brug. Als de anderen hen neerschieten of sneller zijn, vervalt de vrijstelling en wordt geld voor de pot verdiend.

  • Verlaten ziekenhuis Aflevering S11E08

    De kandidaten gaan omstebeurt op zoek naar geld dat achter slot en grendel ligt. De anderen moeten een vraag beantwoorden om de code te krijgen. Lezen de zware jongens echter de naam op de kandidaat, dan valt deze af.

  • Koeien ruilen Aflevering S11E05

    Twee groepen gaan te paard zorgen, dat hun kuddes van 600 koeien van plaats verwisselen. De kuddes gaan over hetzelfde pad en een aantal van de koeien heeft een kokertje om de nek. Elk kokertje dat door de juiste groep wordt gepakt, is geld waard.

  • Ninja's Aflevering S10E09

    Op een eiland bij Tokyo zoeken de kandidaten in het donker naar geld. Er zijn echter ninja's die hen kunnen aftikken. De kandidaten kunnen de ninja's op afstand neerschieten en mogen elkaar 'bevrijden'. Verzamelen ze genoeg geld in de geldkist?

  • Holland Village Aflevering S10E02

    Geblinddoekt wordt de groep naar Holland Village bracht, een oud-Hollands dorpje in Japan. Ze moeten in duo's of alleen op zoek naar geld, maar kunnen worden afgeschoten. Onderweg kunnen ze delen van een plattegrond ontgrendelen.

  • Lasergamen Aflevering S09E05

    Twee kandidaten proberen de anderen geldzakken te laten vinden en een ruïne binnen te laten brengen. Ze kunnen meekijken door het vizier van drie sluipschutters, die de kandidaten proberen uit te schakelen.

  • Maïsveld Aflevering S08E03

    In een maïsveld zijn vijf open plekken, waar geld klaar ligt. De eerste groep kandidaten moet deze plekken 'veilig maken', de tweede haalt het geld op. Er lopen echter jagers rond. Vanaf een uitkijktoren houden twee kandidaten het overzicht.

  • Molfoto Aflevering S07E06

    Op de touristische plek die de groep op dag 11 bezoekt, waarschuwt Karel dat het er wemelt van de mensen die bijna allemaal foto’s maken. Eén van hen heeft de opdracht om de kandidaten op de foto te zetten. En wie dat overkomt, ligt uit het spel. Voor vijfduizend euro moeten de kandidaten binnen een uur een foto maken van de fotograaf.

  • Paintball met buggy's Aflevering S07E04

    Twee kandidaten zijn straks op de vlucht. Zij zitten in een buggy en er wordt op hen geschoten. Als zij twintig minuten uit handen van hun achtervolgers blijven, winnen zij één vrijstelling. De andere vijf zijn de achtervolgers. Aan hen de taak de buggy van die twee uit te schakelen. Als hen dat lukt binnen twintig minuten, verdienen zij een vrijstelling

  • Gaucho's Aflevering S06E07

    Op een groot veld kunnen de kandidaten zadeltassen met geld oprapen, die ze over de finishlijn moeten brengen. Gaucho's met lasso's zitten hen achterna en wie gevangen is, moet eerst door iemand bevrijd worden.

  • Campanopolis Aflevering S06E05

    In Campanopolis ligt op twee plekken veel geld verborgen. De adressen van deze plaatsen kunnen de twee teams vinden... op elkaars rug. De captains houden via camera's het dorp in de gaten en geven aanwijzingen.

  • Paintball Aflevering S04E06

    De kandidaten wijzen Ron aan als meest vertrouwde persoon. De rest moet een koffer door vijandelijk gebied naar een helikopter brengen, zonder neergeschoten te worden. Ron krijgt een pijnlijk aanbod.

  • Fort verdedigen Aflevering S02E06

    De kandidaten moeten een hele dag een fort verdedigen. In dat fort bevindt zich een geldkistje met geld voor de pot. Ze worden aangevallen door een heel leger met laserpakken.

  • Rennen naar de vlag Aflevering S01E05

    Vier spelers moeten individueel naar een vlaggenmast op het strand van Fraser Island zien te komen, maar er zijn twee jagers die hen proberen te pakken.

  • Doolhof Aflevering S01E04

    In een PacMan-achtig doolhof moet steeds één speler het einde bereiken zonder door jagers gepakt te worden, terwijl de andere speler op afstand aanwijzingen geeft.

© 2023 Ronald van der Velden