SchietenTechniek

Er zijn 37 opdrachten gevonden met dit trefwoord.

  • Overtuigend? Aflevering S24E08

    Op basis van hun positie in de groep, krijgen de kandidaten speeltijd. In een lasergame-spel mag ieder van hen mag een opdracht uitvoeren voor geld of jokers. De meest vertrouwde persoon heeft daarna het laatste woord.

  • Vuurproef Aflevering S23E08

    De groep gaat lasergamen tegen vier onbekenden. Die hebben informatie bij zich, waarmee kooien met geld geopend kunnen worden voordat die in brand vliegen.

  • Stoelendans? Aflevering S23E06

    Twee drietallen maken een roadtrip en voeren onderweg opdrachten uit in struisvogel-thema. Het verdiende geld kunnen ze ook weer uitgeven om geheimzinnige kisten te kopen met hun naam erop.

  • Stalen zenuwen Aflevering S23E02

    De kandidaten moeten stenen verzamelen, die met een machine in balletjes veranderen. Die moeten trappen op gesjouwd worden naar geldkokers. Intussen probeert Sarah haar terugkomst te verdienen met een zenuwspiraal die de anderen onder stroom zet.

  • Afrekenen Aflevering S22E09

    De kandidaten gaan omstebeurt shoppen in een supermarkt, met een gezamenlijk lijstje. Elk product levert geld op. Vakkenvullers kunnen hen echter uitschieten met laserguns.

  • Testafette Aflevering S22E07

    De kandidaten moeten individueel drie opdrachten uitvoeren. Hoe sneller ze dat doen, hoe meer keuze ze hebben voor een straf of beloning bij het maken van de test.

  • In het verschiet Aflevering S22E06

    Drie kandidaten zoeken sleutels, openen kistjes met pijlen en vuren die met een boog af richting een speedboat. De anderen plukken ze uit het water, zoeken in een bunker naar gezonken kistjes en openen die met de codes op de pijlen.

  • Net of net niet Aflevering S22E03

    Vanaf de waterkant gebruiken de deelnemers katapulten om ballen af te schieten op doelen. Sommige zijn geld waard, sommige kosten geld.

  • Waar rook is, is vuur Aflevering S22E03

    In drietallen gaat de groep lasergamen. In het veld staat voor elke kandidaat een eigen kistje met geld, dat met een vingerafdruk geopend wordt.

  • Prikactie Aflevering S22E02

    Deelnemers crossen, staand in de laadbak van een jeep, over het strand langs rijen ballonnen. Als ze de juiste lekprikken, kunnen ze flink geld verdienen.

  • De dans ontspringen Aflevering S21E02

    In een spookachtige setting moeten de kandidaten zonder geluid te maken, de juiste kistjes met geld openen. De andere kistjes zijn muziekdoosjes die bewaakt worden door blinde, gewapende ballerina's.

  • Vriend of vijand Aflevering S21E01

    De groep moet cijfercodes met kistjes combineren om geld te vinden in een groot lasergame-veld. Rik bewaart een zwaar dilemma voor het eind van de opdracht.

  • Fortuin? Aflevering S20bE03

    Met vier deelopdrachten in een fort kunnen schilden verdiend worden. Daarna moet met pijl en boog geschoten worden; elk geraakt schild is 200 euro waard.

  • Meeslepend Aflevering S20bE02

    Duo's leggen een parcours af waar zich boobytraps en sluipschutters bevinden. Elk duo kan de kist een stuk verder schuiven en vullen met jokers en geld. Als de kist de finish bereikt, is de inhoud voor de groep.

  • Mol laser Aflevering S20E07

    De kandidaten spelen duels met lasergamen, tegen de mol. Er zijn lampjes die ze van kleur kunnen laten veranderen. Groene lampjes leveren 100 euro op, rode kosten 100 euro. Het bedrag van de mol telt uiteindelijk niet mee.

  • Ballonvaart Aflevering S17E07

    Drie kandidaten mogen een mooie roadtrip maken. Ze kenden helaas de andere optie niet - het resterende duo mag ieder een ballonvaart maken. Onderop hun mandje staat een telefoonnummer en daarmee valt de eindlocatie van deze opdracht te achterhalen waar Art wacht met het geld.

  • Schietopdracht Aflevering S17E05

    De kandidaten gaan naar een veld met bewegende schietschijven. Ieder van hen krijgt een geweer en twintig kogels. Voor elke keer dat ze de roos raken, verdienen ze 100 euro.

  • Pretpark Aflevering S17E02

    's Nachts op een verlaten kermis worden de attracties bewaakt door drie man met laserguns. De kandidaten proberen ieder een attractie te bereiken en stiekem een ritje te maken. Elke attractie is geld waard, als de kandidaat ook het startpunt weer bereikt.

  • Laser Aflevering S16E03

    Bij een oud kasteel is een hindernisbaan opgebouwd waar 's nachts lasergame wordt gespeeld met schutters en gewapende drones. De groep verdeelt 1500 euro over de kandidaten en moet zoveel mogelijk naar de overkant brengen. Wie weet een verdubbelaar mee te pakken?

  • Laser opdracht Aflevering S15E03

    De kandidaten gaan lasergamen in een donkere loods vol oude tuktuks en vrachtwagens. In duo's moeten ze enveloppes geld uit de tuktuks halen en naar een eindstreep brengen zonder uitgeschakeld te worden door scherpschutters en boobytraps.

  • Speedbootjes Aflevering S14E05

    In de haven van Hongkong vragen de kandidaten in twee boten rond. Er zijn twee andere boten met jagers die hen proberen af te schieten. Achterop die bootjes staan codes die de kandidaten moeten achterhalen. Als ze na een kwartier de code kennen en nog in het spel zijn, verdienen ze geld.

  • Helikopter-jacht Aflevering S13E07

    Daniël moet zijn vrijstelling verdedigen door vanuit een helikopter de anderen neer te schieten. De anderen moeten vier stukjes topito naar de andere kant van het speelveld brengen. Als dat lukt, verliest Daniël zijn vrijstelling en verdient de groep 2000 euro.

  • Minedumps Aflevering S13E02

    Op een grote vlakte staan negen vlaggen met geld. De kandidaten mogen die vanuit een centrale tent proberen te gaan halen, zonder afgeschoten te worden door twee teams met paintball guns. In de tent is op een scherm de precieze positie van aanvallers, kandidaten en geld te zien.

  • Labyrinth Aflevering S12E08

    Middenin een doolhof liggen enveloppes met geld. De kandidaten moeten die enveloppes naar buiten brengen zonder getikt te worden. Via een beeldscherm kan van bovenaf geobserveerd worden om elkaar te helpen.

  • Het licht Aflevering S12E06

    Rond een verlaten mijn moeten tien grote lampen op zes aggregaten aangesloten worden. Dat moet echter op de juiste manier gebeuren en intussen kunnen de kandidaten afgeschoten worden door sluipschutters.

  • Boogschieten Aflevering S12E06

    De kandidaten gaan boogschieten met een vrijstelling als doel. Daarna moeten de twee besten de vrijstelling op een vlot over een meer trekken. De anderen mogen met brandende pijlen het vlot proberen te laten zinken.

  • Western-dorp Aflevering S12E05

    De kandidaten spelen steeds één tegen één. In een westerndorp vinden ze kisten met drie keuzes: Hun tegenstander verzwakken, geld pakken of jokers. De anderen zijn sluipschutter en kunnen een speler in één keer uitschakelen.

  • De brug Aflevering S12E01

    Drie kandidaten moeten hun vrijstelling verdedigen door te paintballen op een brug. Als de anderen hen neerschieten of sneller zijn, vervalt de vrijstelling en wordt geld voor de pot verdiend.

  • Mijnenveld Aflevering S11E02

    In een duistere ruïne is een route uitgezet vol boobytraps, scherpschutters en landmijnen. De kandidaten gaan alleen of in duo's op pad en proberen geld in een kluis te stoppen.

  • Ninja's Aflevering S10E09

    Op een eiland bij Tokyo zoeken de kandidaten in het donker naar geld. Er zijn echter ninja's die hen kunnen aftikken. De kandidaten kunnen de ninja's op afstand neerschieten en mogen elkaar 'bevrijden'. Verzamelen ze genoeg geld in de geldkist?

  • Holland Village Aflevering S10E02

    Geblinddoekt wordt de groep naar Holland Village bracht, een oud-Hollands dorpje in Japan. Ze moeten in duo's of alleen op zoek naar geld, maar kunnen worden afgeschoten. Onderweg kunnen ze delen van een plattegrond ontgrendelen.

  • Lasergamen Aflevering S09E05

    Twee kandidaten proberen de anderen geldzakken te laten vinden en een ruïne binnen te laten brengen. Ze kunnen meekijken door het vizier van drie sluipschutters, die de kandidaten proberen uit te schakelen.

  • Schieten Aflevering S08E02

    De kandidaten mogen ieder tweemaal schieten op een plank met flesjes. Daarop staan hun namen, bedragen en aantallen topito's. Wie raak schiet, verdient wat er op de fles staat. Wiens naam wordt geraakt, is alle opbrengst kwijt.

  • Paintball met buggy's Aflevering S07E04

    Twee kandidaten zijn straks op de vlucht. Zij zitten in een buggy en er wordt op hen geschoten. Als zij twintig minuten uit handen van hun achtervolgers blijven, winnen zij één vrijstelling. De andere vijf zijn de achtervolgers. Aan hen de taak de buggy van die twee uit te schakelen. Als hen dat lukt binnen twintig minuten, verdienen zij een vrijstelling

  • Lasergamen tegen Godzilla Aflevering S05E08

    In twee groepjes lasergamen de kandidaten tegen elkaar en tegen Godzilla. Ze kunnen geld verdienen en moeten proberen een vrijstelling te pakken. Maar Godzilla heeft het op hen gemunt...

  • Paintball Aflevering S03E05

    Zes kandidaten gaan in twee poules paintballen. De winnaar verdient een vrijstelling en als de kandidaten de winnaar goed voorspellen, verdienen ze €10000.

  • Fort verdedigen Aflevering S02E06

    De kandidaten moeten een hele dag een fort verdedigen. In dat fort bevindt zich een geldkistje met geld voor de pot. Ze worden aangevallen door een heel leger met laserpakken.

© 2023 Ronald van der Velden