Er zijn 32 opdrachten gevonden met dit trefwoord.
Afrekenen Aflevering S22E09
De kandidaten gaan omstebeurt shoppen in een supermarkt, met een gezamenlijk lijstje. Elk product levert geld op. Vakkenvullers kunnen hen echter uitschieten met laserguns.
Avondklok Aflevering S22E01
Drie teams moeten de klok op een tablet om exact 11:22u in de avond stopzetten. Nadat de klokken zijn afgedekt, moeten ze zandlopers gebruiken om de tijd in te schatten.
Binnenvaart Aflevering S21E03
Van vier duo's gaat steeds één kandidaat in een kajak door grotten varen. Onderweg zien ze videofragmenten van hun medekandidaten en aanwijzingen over Tsjechische zinnen en wat ze (later) waard zijn.
De dans ontspringen Aflevering S21E02
In een spookachtige setting moeten de kandidaten zonder geluid te maken, de juiste kistjes met geld openen. De andere kistjes zijn muziekdoosjes die bewaakt worden door blinde, gewapende ballerina's.
Vriend of vijand Aflevering S21E01
De groep moet cijfercodes met kistjes combineren om geld te vinden in een groot lasergame-veld. Rik bewaart een zwaar dilemma voor het eind van de opdracht.
Doordraaien Aflevering S19E09
Op een beachparty zijn de kandidaten de DJ. Voor elk van de vijf hits die ze op twee platenspelers synchroon kunnen afspelen, verdienen ze 300 euro.
Maneschijn Aflevering S18E09
Bij een sterrenwacht in de bergen moeten de kandidaten drie gebouwen met telescoop en mollogo vinden. Als ze op tijd de maan kunnen zien door hun telescoop, verdienen ze 1000 euro.
Pony expres Aflevering S17E05
Elke kandidaat kiest een enveloppe met geheime boodschap. Vier van hen lezen dat ze een joker kunnen vinden langs de huifkarroute. Maar twee kunnen die nacht hun eigen jokers maken. Maar dan moeten ze dat wel in stilte doen... en eerst moeten ze elkaar weten te herkennen.
Vuurwerk Aflevering S17E03
Zes kandidaten mogen op het strand in vijf minuten zichzelf uitbeelden in het zand. De twee anderen moeten daarna in één minuut raden welk plaatje bij wie hoort. Het is pikkedonker op het strand... tot het vuurwerk losbarst.
Pretpark Aflevering S17E02
's Nachts op een verlaten kermis worden de attracties bewaakt door drie man met laserguns. De kandidaten proberen ieder een attractie te bereiken en stiekem een ritje te maken. Elke attractie is geld waard, als de kandidaat ook het startpunt weer bereikt.
Laser Aflevering S16E03
Bij een oud kasteel is een hindernisbaan opgebouwd waar 's nachts lasergame wordt gespeeld met schutters en gewapende drones. De groep verdeelt 1500 euro over de kandidaten en moet zoveel mogelijk naar de overkant brengen. Wie weet een verdubbelaar mee te pakken?
Klooster Aflevering S16E02
Vijf duo's krijgen een dilemma. Gaat één van hen een klooster in voor aanwijzingen terwijl de ander jokers krijgt? Of vertrouwen ze elkaar niet voldoende?
Laser opdracht Aflevering S15E03
De kandidaten gaan lasergamen in een donkere loods vol oude tuktuks en vrachtwagens. In duo's moeten ze enveloppes geld uit de tuktuks halen en naar een eindstreep brengen zonder uitgeschakeld te worden door scherpschutters en boobytraps.
Processie Aflevering S14E06
De kandidaten worden in drie groepjes gedeeld maar weten dat niet van elkaar. Een duo loopt mee in een processie en verdient jokers als het niet ontdekt wordt. De anderen moeten op zoek naar hun mede-kandidaten en verdienen geld als zij ze herkennen.
Seinen Aflevering S14E01
Twee kandidaten gaan proberen met een laserpen een cijfercode te seinen naar vier andere duo's. Die staan echter met kleine zaklampen verspreid over hoge gebouwen aan de overkant van een brede rivier. En helaas is er meer licht te zien die avond.
Het licht Aflevering S12E06
Rond een verlaten mijn moeten tien grote lampen op zes aggregaten aangesloten worden. Dat moet echter op de juiste manier gebeuren en intussen kunnen de kandidaten afgeschoten worden door sluipschutters.
Mijnenveld Aflevering S11E02
In een duistere ruïne is een route uitgezet vol boobytraps, scherpschutters en landmijnen. De kandidaten gaan alleen of in duo's op pad en proberen geld in een kluis te stoppen.
Vuurwerk Aflevering S11E01
In een voetbalstadion moet de groep een code maken met zes kleuren, waarmee ze woorden kunnen verzenden. Dan wordt de groep gesplitst in zenders en ontvangers. De kleuren worden echter op een spectaculaire manier overgebracht.
Ninja's Aflevering S10E09
Op een eiland bij Tokyo zoeken de kandidaten in het donker naar geld. Er zijn echter ninja's die hen kunnen aftikken. De kandidaten kunnen de ninja's op afstand neerschieten en mogen elkaar 'bevrijden'. Verzamelen ze genoeg geld in de geldkist?
Vastgebonden in het bos Aflevering S10E04
De groep wordt 's avonds aan één ketting vastgebonden rond een aantal bomen in het bos. Elk kwartier kan één persoon zichzelf bevrijden (en daarmee de opbrengst verdubbelen) of een vrijstelling pakken (dan stopt de opdracht en slaapt de rest in het bos)...
Kaarsjes Aflevering S09E09
Op de grond staan honderden kaarsjes met antwoorden erop. Pieter Jan zal tien vragen stellen en de juiste kaarsjes moeten worden uitgeblazen. Als ze alles goed doen, kunnen de kandidaten daarna het allesbeslissende laatste antwoord geven.
Tijd meten Aflevering S08E08
De kandidaten moeten proberen zelf de tijd te meten met enkele lege flessen en een trechter. Om middernacht moet de tijd worden stopgezet en daarna moeten ze voorkomen dat iemand de klok 's nachts saboteert.
Slapen op een onbewoond eiland Aflevering S07E07
De groep zal blijven slapen op het eiland en er zijn vijf tenten. Bij elke tent hoort een cadeautje. Wie morgenochtend alleen wakker wordt in een tent, verdient het bijbehorende cadeautje. En alleen als alle kandidaten in een verschillende tent wakker worden, verdient de groep 5000 euro.
Nachttrein Aflevering S07E03
Vanaf station Ayutthaya nemen de kandidaten samen de nachttrein. De eenvoudige opdracht luidt: Geef de eerstvolgende keer dat jullie Karel zien alle namen van de stations die jullie hebben aangedaan. Maar Paul heeft ook een missie...
Goat Island television Aflevering S05E06
Elke kandidaat kijkt een uurtje Goat Island television, te midden van een cirkel van fakkels die hem of haar moet beschermen tegen wilde dieren. Wie laat zich niet afleiden en weet de volgende morgen een vraag over de uitzending te beantwoorden?
Ondervraging Aflevering S03E09
Jantien wordt door een rechercheur getraind in het afnemen van verhoren. De anderen mogen een nacht lang niets loslaten over wat ze de afgelopen dag hebben meegemaakt, want anders raken ze hun €10000 weer kwijt.
Kidnap Aflevering S03E05
Kerstin is 's nachts ontvoerd en de andere kandidaten moeten samen twee sleutels vinden om haar te kunnen bevrijden. Ze is opgesloten in een bos en kan drie keer telefoneren.
Bal vangen Aflevering S03E03
Een bal hangt aan een elektromagneet aan het plafond van een kerkje en zal naar beneden vallen als de accu op is. De bal is €5000 én een vrijstelling waard voor degene die hem vangt.
Inbreken Aflevering S02E04
Nico en Sigrid krijgen van Angela de opdracht om bij een museum in te breken en een halsketting te stelen. Ze mogen echter niet betrapt worden door de bewaker.
Hotel leiden Aflevering S02E03
Dan moet een hele nacht een hotel leiden en wordt daarbij ongemerkt geconfronteerd met drie dilemma's. Weten de andere kandidaten, welke keuzes hij zal maken?
Zandloper Aflevering S02E02
's Nachts kunnen de kandidaten geld verdienen, door met een zandloper de tijd bij te houden en precies om half negen een signaal te laten horen aan Angela.
Doolhof Aflevering S01E04
In een PacMan-achtig doolhof moet steeds één speler het einde bereiken zonder door jagers gepakt te worden, terwijl de andere speler op afstand aanwijzingen geeft.