Alex in Chinatown Aflevering 1
Karel wacht de kandidaten op bij de poort van Chinatown. Zij hebben net Alex gezien op een televisie, die vertelde dat hij in een tempel in Chinatown zat. De anderen moeten hem vinden en onderweg krijgen ze enkele keuzes. Hoe meer mensen bij Alex aankomen, hoe meer geld ze verdienen want ieder is 250 euro waard. Maar elke keer dat men verkeerd loopt, moet één kandidaat achterblijven.
Bagage selecteren Aflevering 1
Al op het vliegveld begint Karel met een opdracht: Een vrijwillige inzameling van bagage. Voor elke kilo die de kandidaten aan bagage kunnen missen tijdens het hele spel, ontvangen ze 100 euro.
Kennismaking Aflevering 1
Voor de tweede opdracht dienen de kandidaten elkaar beter te leren kennen binnen een kwartier. Ze moeten zoveel mogelijk doodgewone dingen van alle andere kandidaten te weten zien te komen. Dan zal Karel een serie filmpjes laten zien over de kandidaten waarmee ze zowel jokers als een berg geld kunnen verdienen.
Abseilen Aflevering 2
De groep gaat naar de hoogste toren van Bangkok: De Baiyoke Tower II van ruim 300 meter hoog. Karel wacht hen op en zoekt voor 2500 euro vijf vrijwilligers die van de toren durven te abseilen. Maar wie hierop ingaat, krijgt later een nog veel mooier aanbod van Karel...
Thaise letters Aflevering 2
De kandidaten moeten op zoek naar Thaise letters die verspreid zijn over Bangkok en samen een Thaise zin vormen. Er is een centrale post die met behulp van de computer en kaarten kan uitvinden waar de letters in Bangkok liggen en drie duo’s. Een vervoersmiddel mogen door elk team maar één keer worden gebruikt en de tijdslimiet is anderhalf uur, dan moet die Thaise zin zijn gevormd en de betekenis ervan achterhaald voor 3000 euro.
Nachttrein Aflevering 3
Vanaf station Ayutthaya nemen de kandidaten samen de nachttrein. De eenvoudige opdracht luidt: Geef de eerstvolgende keer dat jullie Karel zien alle namen van de stations die jullie hebben aangedaan. Maar Paul heeft ook een missie...
Ayutthaya Aflevering 3
Eén voor één gaan de kandidaten op weg naar de tempel in de grootste toren die één van hen ook beklimmen zal. Onderweg krijgen zij jokers aangeboden en ook geld. Maar er is slechts één pad dat hen naar de toren brengt. Maar wie doodloopt en op z’n schreden moet terugkeren ligt uit het spel en het geld dat je dan bij je hebt, gaat verloren.
Veiling Aflevering 4
De kandidaten bieden in een veiling met geld uit de pot. Ze kunnen elkaar niet zien of horen. Degene met het één-na-hoogste bod wint het artikel. Hoe ver zullen de kandidaten gaan en zal ook Paul terugkomen in het spel?
Paintball met buggy's Aflevering 4
Twee kandidaten zijn straks op de vlucht. Zij zitten in een buggy en er wordt op hen geschoten. Als zij twintig minuten uit handen van hun achtervolgers blijven, winnen zij één vrijstelling. De andere vijf zijn de achtervolgers. Aan hen de taak de buggy van die twee uit te schakelen. Als hen dat lukt binnen twintig minuten, verdienen zij een vrijstelling
Vlotvaren Aflevering 5
De teams gaan naar een rivier, waar Karel hen vertelt dat elk team op z’n eigen vlot stroomafwaarts gaat. Onderweg draait het om vaten die een waarde hebben: 250 euro per stuk. Het vat met de naam van een bepaalde kandidaat moet op het vlot van die kandidaat over de finish komen. Maar onderweg komen de kandidaten nog meer tegen...
Olifanten Aflevering 5
De kandidaten hebben 90 minuten de tijd. Voor 4500 euro gaan ze op zoek naar een draak. Negen kisten moeten drie bij drie worden opgestapeld in een stal: Van links naar rechts, van boven naar beneden, van licht naar zwaar. De olifanten kunnen helpen met tillen. Als ze twijfelen over het gewicht van een kist, kunnen ze voor 500 euro per keer een hint kopen bij Karel.
Liften Aflevering 6
Elke kandidaat gaat met Karel in een lift op en neer door een hotel. Wie drie vragen goed beantwoordt, ziet na de derde stop de mol en verdient duizend euro voor de pot.
Molfoto Aflevering 6
Op de touristische plek die de groep op dag 11 bezoekt, waarschuwt Karel dat het er wemelt van de mensen die bijna allemaal foto’s maken. Eén van hen heeft de opdracht om de kandidaten op de foto te zetten. En wie dat overkomt, ligt uit het spel. Voor vijfduizend euro moeten de kandidaten binnen een uur een foto maken van de fotograaf.
De juiste volgorde Aflevering 6
De kandidaten maken een tocht door de jungle en zullen daarna moeten bepalen, wat hun plaats is. Ze krijgen daarvoor twintig pogingen maar wanneer de groep compleet is, begint ook de tijd te lopen...
Slapen op een onbewoond eiland Aflevering 7
De groep zal blijven slapen op het eiland en er zijn vijf tenten. Bij elke tent hoort een cadeautje. Wie morgenochtend alleen wakker wordt in een tent, verdient het bijbehorende cadeautje. En alleen als alle kandidaten in een verschillende tent wakker worden, verdient de groep 5000 euro.
Wandeling door Phuket Aflevering 7
Karel geeft een rondleiding door Phuket en iedereen let goed op. Maar vier kandidaten hebben een geheime opdracht meegekregen. Kan Paul erachter komen wat deze opdrachten waren en op die manier 3000 euro verdienen?
Schatzoeken Aflevering 7
Rond twee eilanden is geld verborgen. De groep krijgt één uur de tijd om het te vinden. Ze beginnen samen op het ene eiland en eindigen gezamenlijk op het andere. Ze krijgen een klein bootje maar daar mogen nooit meer dan vier mensen in zitten. Het geld dat de mol vindt, zal nooit in de pot terechtkomen. Het aantal euro’s dat de anderen vinden wordt vermenigvuldigd met het aantal minuten dat ze overhouden.
Houtje touwtje Aflevering 8
Bovenin de bomen hangen vier enveloppen. Iedere kandidaat dient er één te grijpen en het touw en hout dat één kandidaat gebruikt, mag niet door anderen gebruikt worden. De enveloppen bevatten gezamenlijk de opdracht die moet worden uitgevoerd. Er is precies één uur beschikbaar.
Eerlijkheid Aflevering 8
De kandidaten moeten één voor één even wachten in de hotelkamer van het mollen productie bedrijf. Die kamer ligt vol handige attributen zoals het moldraaiboek, biografieën van de kandidaten en een grote mand met jokers. Wie laat zich verleiden?
Bouwers en slopers Aflevering 8
Twee kandidaten gaan iets bouwen en twee gaan iets slopen. De verliezer van elk duel dient een tor op te eten en de winnaar gaat naar de finale. Dan krijgt de verliezend finalist de kans om de opdracht te redden...
Navigeren op zee Aflevering 9
De laatste opdracht draait om navigatie op zee. Eerst in tweetallen, daarna individueel. Wie de opdracht wint, kan een hele belangrijke beslissing nemen over het verloop van de finale...