Dag 3
De dag begint met een opdracht bij een zoutwinningsgebied. Er moet flink gepuzzeld worden maar goede samenwerking is nog veel belangrijker en daar schort het helaas ernstig aan. Die avond legt Ellie nog maar eens uit, dat dit ook met etherdiscipline te maken heeft.
Dag 4
Op de vierde dag gaat de groep Santo Domingo weer in, voor een opdracht in het centrum bij Casa de Diego Colón. Er wordt eindelijk weer wat geld verdiend voor de pot. Bij het avondeten wordt een enveloppe gebracht. Remy weet die gelijk te bemachtigen. Er blijkt nog een extra opdracht te volgen die avond!
Dag 5
Die ochtend wordt er veel gesproken over de opdracht in het klooster van de nacht ervoor. Marjolein blijkt een goeie keuze gemaakt te hebben: Ze heeft twee jokers, maar door rustig te luisteren krijgt ze toch alle informatie van de groep.
Tijd voor een tweede test. En ook nu dreigt iemand als eerste het spel te verlaten en dit keer is er geen ontkomen aan. Marjolein krijgt als eerste een scherm te zien, groen in haar geval. Airen moet als tweede en blijkt verkeerd gegokt te hebben... Zij vliegt als eerste terug naar Nederland.