Dag 3 (Shkodër)
Bij het ontbijt verklappen Welmoed en Laetitia dat ze eigenlijk ieder nog een joker over hadden en die hebben ingezet bij de test. De rest lijkt er niet al te veel moeite mee te hebben. En gelukkig zorgt Rik voor afleiding: Hij heeft een telefoon achtergelaten die de groep de rest van de reis bij zich moet dragen. Hij vraagt hen ook om teams voor de eerste opdracht. Die middag rijden ze naar het strand voor een tweede opdracht.
Dag 4 (Shkodër)
Heel voorzichtig ontstaan de eerste bondjes tussen Everon en Fresia en tussen Laetitia en Welmoed. Want in de zoektocht naar de mol zien vier ogen meer dan twee. En dan hebben ze ook nog een mobiele telefoon die ze in de gaten moeten houden, waarop ze altijd bereikbaar moeten zijn. Welmoed heeft die in haar bezit en ze lijkt haar taak heel serieus te nemen. En blijkbaar vertrouwen de anderen erop dat ze altijd bereikbaar zal zijn. Maar beseffen ze ook dat die telefoon belangrijke voorkennis kan opleveren over de komende opdracht?
Die ochtend belt Rik en de telefoon gaat over op de kamer van Laetitia en Welmoed. Zij krijgen uitleg over de derde opdracht en besluiten die eerlijk met de anderen te delen. Na deze opdracht is het weer tijd voor test en executie. Stiekem blijkt Welmoed nog een extra joker te verbergen die ze nu inzet. Het eerste scherm voor Glen is direct rood.