Opdrachten

Er zijn 27 opdrachten met het trefwoord 's Nachts gevonden.

Doolhof
Seizoen 1, aflevering 4 Doolhof

In een PacMan-achtig doolhof moet steeds één speler het einde bereiken zonder door jagers gepakt te worden, terwijl de andere speler op afstand aanwijzingen geeft....

Zandloper
Seizoen 2, aflevering 2 Zandloper

's Nachts kunnen de kandidaten geld verdienen, door met een zandloper de tijd bij te houden en precies om half negen een signaal te laten horen aan Angela....

Hotel leiden
Seizoen 2, aflevering 3 Hotel leiden

Dan moet een hele nacht een hotel leiden en wordt daarbij ongemerkt geconfronteerd met drie dilemma's. Weten de andere kandidaten, welke keuzes hij zal maken?...

Inbreken
Seizoen 2, aflevering 4 Inbreken

Nico en Sigrid krijgen van Angela de opdracht om bij een museum in te breken en een halsketting te stelen. Ze mogen echter niet betrapt worden door de bewaker....

Bal vangen
Seizoen 3, aflevering 3 Bal vangen

Een bal hangt aan een elektromagneet aan het plafond van een kerkje en zal naar beneden vallen als de accu op is. De bal is €5000 én een vrijstelling waard voor degene die hem...

Kidnap
Seizoen 3, aflevering 5 Kidnap

Kerstin is 's nachts ontvoerd en de andere kandidaten moeten samen twee sleutels vinden om haar te kunnen bevrijden. Ze is opgesloten in een bos en kan drie keer telefoneren....

Ondervraging
Seizoen 3, aflevering 9 Ondervraging

Jantien wordt door een rechercheur getraind in het afnemen van verhoren. De anderen mogen een nacht lang niets loslaten over wat ze de afgelopen dag hebben meegemaakt, want...

Goat Island television
Seizoen 5, aflevering 6 Goat Island television

Elke kandidaat kijkt een uurtje Goat Island television, te midden van een cirkel van fakkels die hem of haar moet beschermen tegen wilde dieren. Wie laat zich niet afleiden en...

Nachttrein
Seizoen 7, aflevering 3 Nachttrein

Vanaf station Ayutthaya nemen de kandidaten samen de nachttrein. De eenvoudige opdracht luidt: Geef de eerstvolgende keer dat jullie Karel zien alle namen van de stations...

Slapen op een onbewoond eiland
Seizoen 7, aflevering 7 Slapen op een onbewoond eiland

De groep zal blijven slapen op het eiland en er zijn vijf tenten. Bij elke tent hoort een cadeautje. Wie morgenochtend alleen wakker wordt in een tent, verdient het...

Tijd meten
Seizoen 8, aflevering 8 Tijd meten

De kandidaten moeten proberen zelf de tijd te meten met enkele lege flessen en een trechter. Om middernacht moet de tijd worden stopgezet en daarna moeten ze voorkomen dat...

Kaarsjes
Seizoen 9, aflevering 9 Kaarsjes

Op de grond staan honderden kaarsjes met antwoorden erop. Pieter Jan zal tien vragen stellen en de juiste kaarsjes moeten worden uitgeblazen. Als ze alles goed doen, kunnen...

Vastgebonden in het bos
Seizoen 10, aflevering 4 Vastgebonden in het bos

De groep wordt 's avonds aan één ketting vastgebonden rond een aantal bomen in het bos. Elk kwartier kan één persoon zichzelf bevrijden (en daarmee de opbrengst verdubbelen)...

Ninja's
Seizoen 10, aflevering 9 Ninja's

Op een eiland bij Tokyo zoeken de kandidaten in het donker naar geld. Er zijn echter ninja's die hen kunnen aftikken. De kandidaten kunnen de ninja's op afstand neerschieten...

Vuurwerk
Seizoen 11, aflevering 1 Vuurwerk

In een voetbalstadion moet de groep een code maken met zes kleuren, waarmee ze woorden kunnen verzenden. Dan wordt de groep gesplitst in zenders en ontvangers. De kleuren...

Mijnenveld
Seizoen 11, aflevering 2 Mijnenveld

In een duistere ruïne is een route uitgezet vol boobytraps, scherpschutters en landmijnen. De kandidaten gaan alleen of in duo's op pad en proberen geld in een kluis te...

Het licht
Seizoen 12, aflevering 6 Het licht

Rond een verlaten mijn moeten tien grote lampen op zes aggregaten aangesloten worden. Dat moet echter op de juiste manier gebeuren en intussen kunnen de kandidaten...

Seinen
Seizoen 14, aflevering 1 Seinen

Twee kandidaten gaan proberen met een laserpen een cijfercode te seinen naar vier andere duo's. Die staan echter met kleine zaklampen verspreid over hoge gebouwen aan de...

Processie
Seizoen 14, aflevering 6 Processie

De kandidaten worden in drie groepjes gedeeld maar weten dat niet van elkaar. Een duo loopt mee in een processie en verdient jokers als het niet ontdekt wordt. De anderen...

Laser opdracht
Seizoen 15, aflevering 3 Laser opdracht

De kandidaten gaan lasergamen in een donkere loods vol oude tuktuks en vrachtwagens. In duo's moeten ze enveloppes geld uit de tuktuks halen en naar een eindstreep brengen...

Klooster
Seizoen 16, aflevering 2 Klooster

Vijf duo's krijgen een dilemma. Gaat één van hen een klooster in voor aanwijzingen terwijl de ander jokers krijgt? Of vertrouwen ze elkaar niet voldoende? ...

Laser
Seizoen 16, aflevering 3 Laser

Bij een oud kasteel is een hindernisbaan opgebouwd waar 's nachts lasergame wordt gespeeld met schutters en gewapende drones. De groep verdeelt 1500 euro over de kandidaten...

Pretpark
Seizoen 17, aflevering 2 Pretpark

's Nachts op een verlaten kermis worden de attracties bewaakt door drie man met laserguns. De kandidaten proberen ieder een attractie te bereiken en stiekem een ritje te...

Vuurwerk
Seizoen 17, aflevering 3 Vuurwerk

Zes kandidaten mogen op het strand in vijf minuten zichzelf uitbeelden in het zand. De twee anderen moeten daarna in één minuut raden welk plaatje bij wie hoort. Het is...

Pony expres
Seizoen 17, aflevering 5 Pony expres

Elke kandidaat kiest een enveloppe met geheime boodschap. Vier van hen lezen dat ze een joker kunnen vinden langs de huifkarroute. Maar twee kunnen die nacht hun eigen jokers...

Maneschijn
Seizoen 18, aflevering 9 Maneschijn

Bij een sterrenwacht in de bergen moeten de kandidaten drie gebouwen met telescoop en mollogo vinden. Als ze op tijd de maan kunnen zien door hun telescoop, verdienen ze 1000...

Doordraaien
Seizoen 19, aflevering 9 Doordraaien

Op een beachparty zijn de kandidaten de DJ. Voor elk van de vijf hits die ze op twee platenspelers synchroon kunnen afspelen, verdienen ze 300 euro....